6 Aralık 2010 Pazartesi

Yine yeni bir hafta

          Merhabalar sevgili arkadaşlar.
  Yine bir hafta başladı bu haftada diğer haftalar gibi çok çabuk geçecek.Zaten çocuklar doğduktan sonra geçen zamana inanamıyorum.Çocuklar daha yeni doğduklarında aklımdan geçirmiştim oysa ''nasıl bakacağım ben bunları'' diye bir de şimdiki hallerine bakın.
  Önümüzdeki cuma günü artık bir klasik haline gelen apartman günüm var ve ben daha hiç birşey yapmadım..Camları silip perdeleri yıkamam lazım.Örtüleri değiştirmem lazım.Halıları da silsem fena olmaz aslında yaa..Yardımcıyla yapamıyorum ben temizliği herşeye kendi elim değsin istiyorum eee böyle oluncada haliyle çok yoruluyorum.Bu yüzdende bugün camları silmeye başlamak lazım.

 Günümde yapacağım ikramlara gelince: Yaprak sarma,Baklava yufkasından patatesli börek,elmalı kurabiye,sultan lokumu ve tatlı kabağından börek.Az olsun öz olsun.
 Annemde gelirse daha rahat olacak inşallah.Tatlı kabağından böreği ona yaptıracağım zaten elde açma yufkalarla yapılan harika bir börektir.
Şimdi bilgisayarın başından kalkıp biranönce işe başlamak lazım.Dışarda da güneş var fakat çok soğuk.İçerde de iki afacan var halimi siz düşünün artık nasıl yapacağım bakalım...Görüşmek üzere hoşçakalın.....

2 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Günaydın arkadaşım..
İyi haftalar dilerim.........

Neşece herşey dedi ki...

Sana da iyi haftalar canım..