22 Şubat 2011 Salı

Yağmur yağmur sende vurup durma şu cama....

CEYNUR'dan YAĞMUR şarkısının sözleri
korkarım bu defa saklanamadın
içinde kalmadı desem yalan
gözünün ortasına patlatamadım
içim dışım herşeyimken
özüm sözüm sevgilimken
neden neden neden hiç anlamıyorum
ne sanırım senden nefret ediyorum
yağmur sende vurup durma şu cama
onu görmek istemiyorum artık
onu sevmek istemiyorum artık
yağmur sende vurup durma şu cama
uyu uyu uyu biraz büyü
sayende bozuldu aramızda büyü
yazık bana yazık ne körmüşüm
geceleri seni düşümde görmüşüm
içim dışım herşeyimken
özüm sözüm sevgilimken
neden neden neden hiç anlamıyorum
ne sanırım senden nefret ediyorum
yağmur sende vurup durma şu cama
onu görmek istemiyorum artık
onu sevmek istemiyorum artık
yağmur sende vurup durma şu cama
 
 Dışarda yağmur yağıyor ve ben de evde o kadar iş varken buraya yazıyorum delimiyim neyim..Yağmurlu havanın uykusu güzel olur demiş eskiler vurup kafayı yastığa yatmaka lazım ama aması var işte..İki tane çalar saatım var benim.Üç tane aslında bildiğiniz gibi ama büyüğünü okula gönderdiğimiz için sorun yok..
   Öyle güzel vuruyor ki yağmur cama bir dost birde kahve lazım pencerenin önüne oturmak için..Kahve çukulatasız ourmu hiç mümkünse bitter olsun...
     Resimler internetten alıntıdır...

3 yorum:

xcelis dedi ki...

Ben kahve sevmem ama hatrın için içerim yaparsan =)
Benimde çok hoşuma gider bu şarkı.

neval dedi ki...

aynen bulaşık makinası yerleşecek keza çamaşırlar da öyle. ııh sörf yapasım var.

Neşece herşey dedi ki...

Xcelis hatır için çiğ tavuk bile yemişler değilmi?
Nevalcim çok şükür çocuklardan pc bana kalmıyorda yoksa bende sörf yapmayı seviyorum..