28 Nisan 2011 Perşembe

Açıl susam açıl...

Sabah kalktığım zaman   bilgisayarın başına oturup acaba bugün bloğum açılacak mı açılmayacak mı bakmak oluyor son günlerde.Zira bu durum beni deli etmeye başladı...Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir yazısı görünce ilk aklımdan geçen acaba ben suçlumuyum diye düşünmekteyim arkadaşlar..Artık bilgisayar açıldığında ben de Ali baba gibi açıl susam açıl demeye başladım bakarsınız işe yarar ne dersiniz..

Geçtiğimiz hafta sonu Lüleburgaz'a gittik.Arabayı servise götürmemiz gerekiyordu bizde ailece gitmeye karar verdik.Saat öğlen 1.30 da olan randevumuza yetiştik arabayı servise aldılar ve biz de beklemeye başladık.Eeee tabiii çocuklar sıkılmaya başladılar.Ben kızımı yanıma aldım ve şehir merkezine doğru yürümeye başladık.Hava çok güzel olduğu için parkta oturmayı düşündük.Sora sora parkı bulduk ama ayaklarımıza da kara sular indi.Gittiğimiz servis bayağı bir merkezin dışındaydı çünkü...


Park çok güzeldi biraz kızımla dinlendikten sonra çocuk parkına gittik ve orada fotoğraflar çektim kızımı..


Daha sonra eşim ve oğullarım geldiler ve hep beraber başka parka gittik..Şimdilik bu kadar yeter devamı daha sonra..

2 yorum:

necla dedi ki...

bundan sonra kapanmaz sanırım yasak tümüyle kalktı çünkü rahat olun.. kızınızda pek güzelmiş maşallah allah nazarlardan saklasın

Neşece herşey dedi ki...

Teşekkür ederim necla...