12 Mayıs 2011 Perşembe

Çatlak tedavisi

Bu büyük kase mutfak masamın üzerinde duruyor.Ben onu yanlışlıkla kırdım ve eşim de sağolsun yapıştırdı.Fakat yapışan yerlere bir çözüm bulmam lazımdı zira görünüşü kötüydü..Ben de bozulan saç tokamın üzerindeki süslerle o çatlakları kapatmayı düşündüm bir süre daha bizimle beraber olacak..

   Babaannem bana misafirliğe geldiği içinde bloğa yazı yazmaya fırsatım olmuyor..Rutin işleri yapmaya çalışıyorum ve gelen giden de olduğu için biraz ihmal ettim galiba..

    Çocuklarda da scooter sevdası var bu aralar abileriyle havanın güzel olduğu zamanlarda okulun bahçesinde geziyorlar.Abimizin de biraz kafası dağılmış oluyor bu sayede..İnternetten okuduğum bir sözle bitirmek istiyorum...

Kuşlar gibi uçmasını, balıklar gibi yüzmesini öğrendik ama kardeşçe yaşamayı öğrenemedik. (M.L.KING)

Hiç yorum yok: