13 Temmuz 2011 Çarşamba

650. Kırkıpınar etkinlikleri





Eveeeetttt işte geldim buradayım..Yorumlara bakarsak kimseler beni merak etmemiş..Kırkpınar etkinlikleri,eşimin doğum günü,bizim köye gitmemiz,düğünler,bana gelen misafirler ve gelecek olanlar için hazırlıklar derken bilgisayar başına oturup hiçbirşey yazamadım.

Kırkpınar etkinliklerine sadece bir gece gidebildik..Sonrasında köyde düğün olduğu için gitmemiz gerekiyordu velhasıl bu sene konserlere gidemedik..Ben zaten gitsem de bir şey anlamıyorum çocuklarla ilgilenmekten..En alttaki fotoğraf Edirne saraçlar meydanında ki etkinlikteki halkoyunları gösterisinden..O kadar kalabalık ki adım atılmıyordu.Ben de çocukları kalabalığa sokmayı sevmiyorum.Dolayısıyla zamanı parklarda geçirmeyi tercih ettik...

Eşimin doğum günü için oğlumla planlar yaptık, oğlum çalıştığı için kendi parasıyla babasına telefon aldı..Biz de pastamızı alıp eşimin işyerine gittik fakat işlerinin yoğun olduğu zamanda gidince hemen pastamızı kestik ve fotoğraflarımızı çekildik..Ertesi günü de köye gittik..Köydeki maceralarımızda diğer yazıda....

Hiç yorum yok: