19 Ağustos 2011 Cuma

Fasulye Turşusu

Sevgili görümcemin bahçesindeki  fasulyelerden turşu yaptım..Aslında şöyle güzel kılçıksız bulabilirsem birkaç  kavanoz  daha yapmayı düşünüyorum..Büyük oğlum çok seviyor bu turşuyu..İkizlerimde sever diye inşallah...Ölçüsüz olarak yaptım  fakat tuz olarak kaya tuzu kullandım bakalım güzel olur da o kadar fasulye boşa gitmez..Turşu suyu  biraz kaldı bende ziyan etmek istemedim ve ortadaki küçük kavanoza da yine bahçe mahsulü biber ve kiraz domates koydum.Rabbim ağız tadıyla yemeye kısmet etsin...

7 yorum:

neval dedi ki...

ellerine sağlık,güzel oluyor elemeği zaten

İkiz Annesi dedi ki...

Daha önce hiç denemedim bak aklıma düştü şimdi:)
Bu arada canım bana tel etmek istediğini ama numaram olmadığını söylemiştin oraya yazmıştım ama görmedin sanırım senin mail adresini bulamadığımdan gönderemedim numaramı rica etsem benim mail adresime kendi numaranı gönderirmisin birbirimizde numaralarımız olsun kötü gün yaşamayalım inşallah bundan sonra ama olsun bulunsun:)

Neşece herşey dedi ki...

Nevalcim turşularımın güzel olup olmadığını bilemiyorumçünkü daha bir hafta oldu kavanoza koyalı..

İkiz Annesi canım dene bak çok güzel oluyor.Telefonumu da sana gönderdim canım..

Adsız dedi ki...

ellerıne saglık..ben zeynep..ikizlerini duyunca geldim bakayım dedim:)
benimde üçüzlerim ve 4. var!!!!!!!

yani zorluk çok..sıksık görüşmek isterim sevgıler..
http://tatlczeynep.blogspot.com/

Neşece herşey dedi ki...

Zeynep hoşgeldin canım..Senin işin benden de zormuş arkadaşım ben de görüşmeyi isterim tabiiki sevgiler..

Adsız dedi ki...

eline sağlık bende yaptım ama yayınlamadım bi tembellik sorma gitsin:)
sevgilerimle
yemekbirask.blogspot.com

Dna Harikası dedi ki...

slm canım...ohh kışa hazırlıklar başlamış:)afiyet bal şeker olsun...Okul işi bu yıl biraz beni zorladı.Bloğumla pek ilgilenemedim.Görüşmek üzere,sağlıcakla kal...