13 Eylül 2011 Salı

Biz de okullu olduk sonunda..


     Merhaba arkadaşlar..
 Biraz uğraştıktan sonra biz de okullular kervanına katıldık...Biraz üzüntü biraz sevinç karmaşık duygular içindeyim aslında..Daha dün gibi sanki çocukları eve getirişimiz ve benim bir köşede oturup  annemin`, çocukları sırayla kucağıma verip emzirme  saatlerimiz..O zamanlar tek düşündüğüm şey çocuklara nasıl bakacağımızdı.... zaman nasıl da anlamadan bu kadar hızla geçti farkedemedik..

 İlk gün çocukları eşimle beraber okula götürdük..Sınıfta çocuklar ve anneler içiçeydik.Okulumuz normalda tam gün fakat çocukların alışması için herhalde ilk hafta 1'er saat kalacaklarmış.Bugün gittiğimizde de sadece çocukları içeri aldılar..Berk hemen alıştı fakat Bahar içerde kalmak istemedi ne kadar konuştuysakta hiçbir işe  yaramadı ve eve geldik. Yarını merakla bekliyorum..

Çekiliş yapacağımdan bahsettim fakat düşündüğüm şey için henüz bir hazırlık yapamadım o yüzden biraz ertelendi....

 Manisa'dagörev yaparken eşimin beraber çalıştığı iş arkadaşının yoğun bakımda yattığını öğrendik.Eşim hemen bugün Bursa'ya gitti şu an da yolda geliyor.Ne olur dualarımıızı gönderelim de şifa olsun.    rabbimden umut kesilmez inşallah en kısa zamanda iyileşir ve ailesine döner..

Hasta ziyaretlerinde Resûl-i Ekrem (s.a.v) Efendimiz'in okuduğu duaları hadis kitapları kaydetmiştir. Buna göre şu dualar Peygamberimiz'in hastalara okuduğu dualardır:


"Es'elü'llâhe'l-azîm. Rabbe'l-arşi'l-azîm en yeşfiyeke."

"Arş-ı Azimin Rabbi olan Allahü Azîmüşşan'dan sana şifalar ihsan etmesini dilerim."

Aile fertlerinin birinin hastalanması halinde Efendimiz mübarek elini hastanın alnına koyar, şöyle duâ ettiği olurdu:

"Allahümme Rabbenâ. Ezhibi'l-be'se, işfi, ente'ş-şâfi. Lâ şifâen illâ şifâüke, şifâen lâ yuğâdiru sekamen."

"Allah'ım, sen bütün insanların Rabbisin. Bu hastanın ızdırabını gider. Şifa ver. Şifayı veren sensin. Senden başka şifa yaratan yoktur. Ancak senin şifan vardır. Bu kuluna da hastalıktan eser bırakmayacak şekilde şifalar ihsan eyle."

2 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

Allah daha nıce nıce basarılarını da gormeyı nasıp etsın ...arkadasların bloglarını zıyaret ederken takıldım bloguna..yazmadan edemedım :) sevgıler..

KelebekGibi dedi ki...

BLog gezerken ugradim :)
Allah tüm egitim hayatinda basarilar nasip etsin yavrularina, insallah kisa sürede alisirlar. Zaman akip gidiyor dedigin gibi..
Sevgiler