9 Ekim 2011 Pazar

Bizden son haberler..

       Selamlar 
Uzun bir aradan  sonra herşeyin yolunda olduğunu yazmak istiyorum size.. Çocuklar kreşe iyice alıştılar Maşalllah..Kreşte olanbitenleri Berk anlatıyor Bahar da onaylıyor sadece...Güzel güzel şarkılar öğreniyorlar.havanın güzel olduğu günlerde dışarı parka ya da hemen yan binada olan tromboline gidiyorlar..Akşam erken aldığım zaman bana kızıp
-biz daha oyun oynayacaktık  diyorlar bende onları biraz daha bekletip saat 4.30 a doğru alıyorum..Hafta sonunun çabucakgeçip okula gitmeyi istiyorlar..Bunda öğretmeninin payı büyük sanırım...

   Çekilişim için son gün yarın..Akşam saatlerinde çekilişi yapıp şanslı kişiyi açıklamayı düşünüyorum..Çekiliş için sadece bloğu olan arkadaşlar katılabilir diye belirtmeme rağmen  facebook ve twitter üzerinden de katılanlar olmuş.Ben de ilk çekiliş olduğu için hoşgörüyle karşıladım ve onlarıda dahil ettim..


     Edirne'de hava bugün aynen fotoğraftaki gibi sanırım kışkendini gösterdi.....

Biraz gülmek istermisiniz?

 
Nufut Gözlü Sevgilim Asibe, Te büle akşam oldu mu epten akılcımı alır, gözümü gö...ğnümü bir oş edersin beyav... Abe Allah belacımı versin seni çok severim. Yatmaz mıyım yatacıma abe bi direm uyku girmez güzlerime.. Dünerim şu tarafa dünerim bu tarafa ep gene silinmez ayalin beya. Ekmekten sudan kesildim artıkın. Tarlada elim çapa tutamaz, kaavede desen ne bi laf ederim ne de kiyaat oynarım. Üldürdün beni beyaa... Düşün bobam düşün.. Amet Aganın sıpası gibi önüme baka baka solurum. Akşamları sizin maallede sülerim "Yarim sende vifa yokmu" şarkısını. Duyarsın elbet. Ölmüş nenem bile dinner. "Anlarım kızanım seni anlarım ama unda u boba varkene vermez sana asibeyi" der ep.. İşte u zaman çeltik tarlasına döner gözlerim. Epten gene vıcık vıcık olur aalamaktan... Şu boban olcak kapçık aazlıyı yola getiremez misin beyaa.. Aşıklık çekeriz bilirsin işte. Eriye eriye göndöndü sapına döndük anacını satımının. Agana da süle düümesin artıkın beni. Sankim u iç aşık ulmamış. Düver Alla düver, sırtım gırnatacı Asan gibi kapkara oldu beyaa... Takarım sana cumuriyet altını, alırım uzun tüülü mantu, cazlı düün bilem yaparım taa ne olsun beyaa... Süle anana akşama çıtlatsın bunları bobana. Yosa atar em vallahi em billahi damarları beynimin. Buzmayasın adamın aklını. Yarın gece Alil'le Üsiin'i alırım yanıma, atarım seni Ismayıl'ın arabaya undan sonra bulsunlar bakalım bulabilceklemi... Te ben adama bu kadan süülerim başkacanada bişey sülemem... Seni er şeyden çok seven sevgilin; Yolsuzların Kara Mümin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

resim sonbaharı ancak bu kadar güzel anlatabilir..
sevgilerimle
yemekbirask