31 Ekim 2011 Pazartesi

Bugünlerde ben ne yapıyorum..

Geçtiğimiz hafta başladığım makina nakışı kursuna devam ediyorum..Kurs hafta iiçi ve sadece öğlene kadar...Çocuklar doğmadan önce başlamıştım fakat bu yıl okullar açıldıktan sonra tekrardan gitmeyi düşündüm.Bu zamana  kadar yaptıklarım bir tepsi örtüsü veiki tanede ayakkabı ve terlik çantası olarak  kullanılmak üzere sim sarma tekniği ile işlediğim çantalarım..İşlemeleri bitti fakat dikilmediği için fotoğraflayamadım.Ayrıca bu yaptıklarımı satmayı düşünüyorum..Biraz aile bütçesine katkıda bulunmam lazım..Üç tane çocuk okutmak zormuş büyüklerimiz anlatırlardı da inanmazdık..Başımıza gelince anladık.Bir de büyüklerimiz üç çocuk yapın diyorlar nasıl bakacağımızı da söyleseler daha iyi olacak..

Aslında bugün kurstan geldikten sonra cam silmeyi düşünüyordum ama arkadaşla telefonda biraz fazla konuşunca işler aksadı..Yemek falan da yapılması lazım o yüzden ben daha fazla oturup tembellik yapmadan  kalkıp biranönce işlere başlamam lazım..Saatlerde alındığı için günler kısa ve hemen geçiyor..

1 yorum:

neval dedi ki...

Allah kolaylık versin