16 Aralık 2011 Cuma

Beklenen yağmur geldi nihayet..

Geçtiğimiz hafta sonu Saray'dan gelen 9 aylık Ece kızımız
Çiftçinin dört gözle beklediği yağmur sabah saatlerinde yağmaya başladı.Öyle güz el yağıyor ki anlatamam sakin sakin,sindire sindire..
 
 Bugün kursa gitmedim çocukların okulunda ki  etkinlik programına katılacağım..Dün debüyük oğlumun okulda toplantısı vardı ve ara karneler verildi..Eşim çalıştığı için bahadır da dershanede olduğu için çocukları kreşten aldım ve abilerinin okulundaki toplantıya katıldık..İlk önce gayet sakin sakin oturdular fakat daha sonra  sıkıldılar..Sınıf öğretmenlerinden sonra sınıfa sırayla branş öğretmenleri girdi..Çocuklar  ilk önce çok şaşırdılar..Abilerinin bu kadar çok öğretmenlerinin olmasına..Maşallah abimizin dersleri güzel   fakat sbs sınavında heyecan yapmasından korkuyorum.Çünkü bu yıl sbs puanının % 40 ı alınacakmış..Şu sınavı bir atlatsakta ailece  rahata ersek...
 
Ben kaçtım arkadaşlar mısır patlatmama lazım bugün kreşte yerli malı haftası kutlamaları varmış...

 Cumanız hayırlı olsun rabbim ettiğiniz duaları kabul etsin..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah yardımcın olsun neşe abla :D