12 Şubat 2012 Pazar

Yenileme ve Ekmek kutusu yapımı..

İçerde giydiğim ayakkabılarımın  üst kısımındaki süsler bozulunca   ben de bir kenarda bekleyen motiflerimi yapıştırmayı uygun gördüm...Bence gayet güzel oldular...Ayrıca çok güzel ısıtıyorlar ayaklarımı..










  Trendyol  zamanın birinde hediye çeki yollamıştı bana..Ben de hediyeyi kabul ettim ve alışveriş yaptım..Öyle güzel kolisi vardı ki atmaya kıyamadım..Dolabımda bulunan yapışkanlı kağıt ile kapladıktan sonra  harika bir ekmek kutum oldu böylece..Bu kağıdı çok sevdiğim için iki tane de  yoğurt kutusu kapladım... onlarıda un ve şeker kutusu olarak kullanıyorum..Kutunun arkasındaki tepsi de sevgili büyük görümcemin bana hediyesi...Yan taraftaki ekmek sepetlerinide aldığım zaman içini kumaşla kaplamıştım..Tabii bu konularda en büyük yardımcım silikon tabancası...
    Edirne 'de şu an karyağıyor..İnşallah sabaha kadar devam eder de çocuklar biraz kartopu oynarlar..bundan önce kar yağdığında  arkasından hemen buz tuttuğu için çocukları aşağıya indiremedim..
   Kadife sim sarma bohçam bitti nihayet..Sadecearkasına astar ve kenarlarına  kordon alıp diktikten sonra fotğrafını çekip  gösterebilirim..Ben yaptım diye değil ama çok güzel oldu...

Hiç yorum yok: