2 Mart 2012 Cuma

Yumurtalı ekmek

    Yarın hafta sonu olduğu için kahvaltı sofrası için pek bir özenli hazırlarım ben...Bu da bir hafta sonu hazırladığım yumurtalı ekmeklerden..Bu defa hazır tost ekmeklerinden  denedim çok güzel oldu..
     Ben tarif verme özürlüyüm kusura bakmayın bu gibi sosları hazırlarken ölçü kullanmam..2 yada 3 yumurta içine bir miktar süt ve istediğiniz baharatlardan koyduktan sonra az yağlanmış teflon tavada kızartıyorsunuz..Benim çocuklar çok beğenerek yiyorlar..Eğer evde bayat ekmeğiniz varsa değerlendirmiş olursunuz....Afiyet olsun....

8 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çocukken annem ne kadar çok yapardı uzun zamandır yapmıyorum hatırlattığın için sağol canım :)Size de afiyet olsun:)

Adsız dedi ki...

peki ekmek bayat değilse güzel olmuyor mu? tost ekmeğine yapıcam ben de mecburen... (cengiz)

Fermina dedi ki...

Annem haladır bana yapar bunu. Son bir kaç aydır yapmadı. Unuttu belki de. Blogun sayesinde hatırladım. Annemden isteyeceğim yapsın :) Afiyet olsun sizlere.

Dna Harikası dedi ki...

Ahhh bende bayılırım ve sık sık yaparım...sizlere afiyet olsun cnm...

Neşece herşey dedi ki...

Eski tadları unutmamak lazzım değilmi?

Neşece herşey dedi ki...

Aaaaa olmaz mı daha güzel olur dene sen..

Neşece herşey dedi ki...

Hatırlattıysam ne güzel sizede afiyet olsun..

Neşece herşey dedi ki...

Teşekkürler canım..