11 Nisan 2012 Çarşamba

Ben Sen Biz Onlar


Geçtiğimiz haftalarda yaptığımız Burger king maceramız
Bugünlerde ben diyerek başlamak istiyorum yazıma..

Aslında farklı birşey yok..Çocuklar kreşe,Büyük  oğlum okula ben de kursa..Kursumuzun artık sonlarına geldiğimiz için  çalışmalar hızlandı..Sergiye güzel eserler çıkarmak için  çok çalışıyoruz..Daha  önce yaptığım tül işi bohçadan sipariş aldım bugünlerde onu işliyorum..

Blogger annelerde  yapılan hediye  etkinliğinde   eşleştiğim arkadaşıma bugün hediyemi  gönderdim..Biraz  acele olduğu  için içine güzel bir yazı yazamadım..Ama telefonla görüştüğümüz iyi oldu...Yeni insanlar tanımak güzel..

Takip ettiğim blogları  çok fazla okuyamıyorum..Daha doğrusu evde bir  tane bilgisayar olduğu için  talepleri karşılamıyor..

Bu arada  çocuklara  yatak aldık..İnternetten de gardrop siparişi verdim  ve sorunsuz şekilde elime geçtiler..Bundan sonra badana boya yapılıp yerleştirilecekleri günü bekleyecekler..Çok iş var çok..Ama önce oğlanın SBS sınavı var onu bir atlatalım da hayırlısı ile gerisi kolay..

Hiç yorum yok: