28 Eylül 2012 Cuma

5 yıl önce bugün

Nasıl geçti inanın ki anlamadım..Herşey dün gibi sanki..

Doktorumla konuştuk 36. haftanın sonunda her ihtimale karşı beni 1 hafta hastanede yatırması gerekliydi..Gözünün önünde olacakmışım..Eve geldim önce evde yapılması gerekenleri hallettim valizimi hazırladım ve ben 5 yıldızlı otele gider gibi şallarım ,kitaplarım vs yanımda evden çıktım..Doktorumun o günkü        görevini bitirip eve gitmeden önce beni muayene etmek istemesine kadarmış bu hazırlıklar..Rutin kontroller yapıldıktan sonra bana söylenen biraz ağrım olduğu ve çocukların dünyaya gelmek için çok istekli olmalarıydı.Fakat benim heyecan yapmamam için gizlenen hazırlıklar varmış odanın dışında..

Günlerden Cuma ve akşam saatleri.. Ameliyathane doğum için hazırlanıyormuş,anestezi uzmanı İstanbul'a gitmek için yola çıkmış bir taraftan onu geri döndürmek için uğraşıyorlarmış..Doğumuma iki tane doktor girecekti ve sadece benim doktorum oradaydı..Acil olarak diğer doktor çağrılmış..Bana da söylenen 1-2 saate yakın doğuma alacaklarıydı.Meğerse hemen girecekmişim..Annemler şehir dışında oldukları için hemen gelememişlerdi..Ben de yakın bir tanıdığımızı çağırmıştım..Ramazan olduğu için kimseyi rahatsız etmek istemedim doğrusu..

Hemşireler geldi ve beni ameliyat için hazırlamaya başladılar.Eşim eve çocukların eşyalarını almaya gittiği için odada oğlumla beraberdik..Bahadır şaşkın şakın bana bakıyor.hemşirelerde kızım senin kimsen yok mu burada diye soruyorlardı..O kadar zor bir durum ki....Yoldalar geliyorlar falan dedim ama annemler doğuma yetişememişlerdi..

Ameliyathaneye girerken titrediğimi hatılıyorum sadece ve sonra doktorumun beni uyandırmaya çalışmasını..Odaya getirildiğimde bir yanımda mavi beşik içinde oğlum bir tarafımda pembe beşik içinde kızım..Allahım sana şükürler olsun..Sağ salim kusursuz bir şekilde yavrularımı kucağıma verdin ya artık başka ne isterim..

Zor yanlarınının da olduğu fakat  güzelliklerin daha fazla olduğu, bir gülüşle bana herşeyi unutturan koskocaman 5 yıl geride kaldı..Rabbime şükürler olsun bir kere değil binlerce kere..Gözümün nuru canım yavrularım İYİ Kİ DOĞDUNUZ ve hayatımıza neşe kattınız..Sizleri çok seviyorum..Abinizi de çok seviyorum  aman haa  kıskanmasın sakın...

2 yorum:

uğurböceği dedi ki...

tebrikler.nice güzel yıllara evlatlarınla geçirmen dileğiyle

Nükte karaduman dedi ki...

Nice guzel yillariniz yaslariniz olsun o sicacik guzel ailenizle...