27 Mart 2013 Çarşamba

Berk'in ameliyatı ve yepyeni kursum

Resim netten alıntıdır..

                 Uzun bir aradan sonra merhaba herkese..

Berkim haftaya çarşamba ameliyat olacak.Geniz eti ve bademciklerimiz alınacak..Kolaylıkla atlatırız inşallah yavrum rahat uyur geceleri bundan sonra belki..Aslında başka bir doktor kulağına tüp takılması gerekir dedi.Sıvı birikmesi varmış fakat bizim doktorumuz geniz eti ve bademciklerini alırsak kulağındaki problem de geçer dedi..

Bu kadar koşturmacanın ardından nakış kursundan arkadaşlarla birlikte koza kursuna başladık..Bugün ilk gündü..Zaman neler gösterecek bakalım..

5 yorum:

yemekhobi dedi ki...

Çok geçmiş olsun cnm...berkimi benim yerime öp...bu arada maşallah başlamışın koza kursuna çok güzel olmuşlar emeğine sağlık arkadaşım...sevgilerle...

Sibel-ish dedi ki...

Şimdiden geçmiş olsun!Yeni kursunuzu hiç duymamıştım, başarılar...

Neşece herşey dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar..Resimdekileri ben yapmadım nettten alıntıdır...

bircanın renkli dünyası dedi ki...

COK GECMIS OLSUN TATLIM BNADA BEKLERIM SEVGILER:)

Fatosca Tadlar dedi ki...

Çok geçmişler olsun.
Bloğunuzu yeni keşfettim çok beğendim,
Hemen izlemeye aldım.
Bana da bekliyorum inşallah http://fatoscatadlar.blogspot.com/
İzmir'den kucak dolusu sevgiler...