20 Eylül 2010 Pazartesi

Pamuk eller ceplere...

Blogçular arasında yeni olduğum için biraz acemilik var ama idare edin artık beni...
Şimdi Çelebi74 arkadaşımda gördüğüm bir yardım kampanyasını duyurmak istedim.Üniversitede okuyan yetim ikiz kardeşlere yardım amacıyla düzenlenmiştir..

1)ziraat bankası
devrekani şubesi
şube no:0277
hesap nosu:54887458-005001
Satiye Ergin (ikizlerin babaannesi)

2)T.İş Bankası
Kastamonu şubesi
şube no:05200
hesap no:1218795
Satiye Ergin
Ayrıca sevgili EL İŞLERİM bloğunun sahibi fidoş ta çok güzel kalpli süsler yapıyor.Almak isteyenler  ya da yardım etmek isteyenler elinizi çabuk tutun.....

1 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

canım,kampanyayı ben başlattım
sevgili çelebi74 ve sevgili aksungur46
sürekli yardım edecekler
ben alternatif olarak kalp yapıp satışa çıkardım,gelen para yardıma gidecek
yani yardım etmek için 2 alternatif sundum
bloğunda bildirdiğin için çok teşekkürler