23 Eylül 2010 Perşembe

Yetişemiyorum........

Zaman nasıl da çabuk geçiyor.Bunu herkes söylüyor ama bana sanki daha da çabuk geçiyormuş gibi geliyor.Yetişemiyorum itiraf ediyorum artık....Çocuklar büyüdü artık rahat ederiz diye düşünürken bu defa sanki üstümdeki yükler daha ağır gelmeye başladı.Eşimden başlayayım anlatmaya sabah işe gidiyor ve ben gecesinden geç yattığım için haliyle sabah ta kalkmak istemiyorum.Çocuklar uyanıncaya kadar(ikizlerim)ben de yatıyorum.Haaaa sabah abilerini de okula gönderdikten sonra tabiiiiii...Neyse Baharım, Berkim türküler şarkılar söyleyerek uyanıyorlar.Bazen de tartışarak güne başlıyorlar.Çoğunlukla Berk'ten çıkıyor tartışmalar.Berk Bahara ''benim annem senin annen değil'' diyormuş ve kıyamet oradan kopuyo tabii....Ben odaya girip sakinleştirinceye kadar devam ediyorlar birbirlerine yok benim bama o senin baban değil gibi vs....Arkasından devam ediyoruz ikinizde benim oğlum ve kızımsınız ve abinizde benim oğlum diye anlatmaya çalışıyorum..Devamında pijamaların çıkarılması giysilerin giyilmesi ,Baharın saçlarının toplanması, kahvaltı faslı..Sonra benim akşam yemeği için hazırlıklarım ve bu arada çocuklarında odalarında oynamaları şeklinde devam ediyor.Bitti mi sandınız  Hayyyyıııııırrrr...Tuvalet ihtiyaçları birinin biter diğerinin başlar bu sırada ilk yapanın bir daha gelir( ilk zamanlarda tuvalete koltuk koymayı düşünüyordum)
   Öğleden sonraları hala uyur benim çocuklarım mesela..büyüdük ama biberon ile süt içmeye devam ediyoruz.Onlar uyuduktan sonra ben yine iş, yine iş ütü,çamaşır,bulaşık.
    Yazarken bile yoruldum gerisini siz tahmin edin...Herşeye rağmen halimden çooookkk memnunum ama.Çok şükür ki sağlıklıyız bence en önemlisi bu.Eşi zor bulunur bir eşim harika çocuklarım var daha ne isteyeyim.Rabbim herkese nasip etsin inşallah......

Hiç yorum yok: