17 Haziran 2011 Cuma

Bezelyelerim

                    Bezelyelerin pazarları doldurmasıyla beraber dayanamadım ve 10 kilo bezelye aldım.Ev halkı kalabalık olunca kışlık hazırlıklara erken başladım.Balkona bezimizi serdik ve başladık ayıklamaya,yarım saat içinde 10 kilo bezelyenin üstesinden geldik ailece.Bahar ve Berk bizim açtıklarımızı kendi kaselerine koyup birbirleriyle yarıştılar..

Bu kadar bezelyeden 18 poşet oldu.Ben şoklama yöntemini kullanıyorum dondurucuya koyduğum sebzeler için..Rabbim sağlıkla yemeyi nasip eder inşallah....

5 yorum:

Adsız dedi ki...

afiyet şeker olsun..
sevgiler..
yemek bir ask
seval

Neşece herşey dedi ki...

Çok teşekkür ederim Seval bizden de sevgiler...

Fidan Başaran dedi ki...

afiyetle yiyin inşallah....

neval dedi ki...

bezelyeyi çok seviyorsunuz anlaşılan.bizde benden başka yiyen yok :(

Neşece herşey dedi ki...

Fidoş inşallah canım..
Nevalcim bezelyeyi ben pilavını,etli yemeğini,tavuklusunu ayrıca salatalarda da kullandığım için bazen yetmiyor da annemden yiyoruz..