16 Haziran 2011 Perşembe

Bizden Haberler

  Nereden başlasam anlatmaya bilmiyorum ki..
Yoğun geçen sbs sınavı öncesinde oğlum artık dayanamadı ve bir gece aniden karın ağrısı ile başlayan rahatsızlığı devamnda ishal ve istifra derken sabah soluğu hastanede aldılar eşimle ben evde çocuklarla tabiiki..Bütün yapılan tahlilllerden sonra Devlet Hastanesinin üniversite hastanesine sevk etmesi beni çok korkuttu...Bu hastanede de yapılan tahliller,çekilen filmler ekg'ler neticesinde oğlumun hiçbirşeyinin olmadığı( çok şükür) sadece sınav stresinden olduğu anlaşılmış..Neyseki çocuğum sınava kadar iyileşti ve başarı ile bu dönemide atlattık darısı önümüzdeki yıl yapılacak olan sınava inşallah..
.Bahadırdan sonra bahar Berk derken bu hastalık eşim hariç hepimize bir dokundurdu sağolsun..Bahadır rahatsızken annem ve babam geldiler tam o sırada ben fenalştım ve gündüz gece yatttım bir halsizlik ki sormayın.Arkasından iyileştim ve annemlerle pikniğe dahi gittik.
     Daha sonra İstanbul'da oturan çocukluk arkadaşımın sünnet düğünü vardı oraya gittik.Bu hafta dan sonra da görümcemin oğlunun sünneti için gitmeyi düşünüyoruz inşallah..
      Bizden haberler şimdilik bu kadar.....

Hiç yorum yok: