27 Kasım 2011 Pazar

17 yıl önce bugün

          Zaman nasıl geçiyor değil mi?
Fakat bana göre çok güzel geçti geçen günler...Seninle evlenmekle nasıl güzel bir karar verdiğimi yıllar geçtikten sonra bir daha anladım..Bu güzel yıllar içinde üç tane pırıl pırıl evlatlar kolay kolay herkese nasip olamayacak  şanslar olsa gerek..Yaşadığım hiçbir şeyden pişmanlık duymadım hiç bir zaman keşke demedim..Bana bunları yaşattığın için sana sonsuz teşekkürler.Bu yazımı okuyacakmısın bilmiyorum ama okumasan da sen bunları biliyorsun zaten..
     Neyse daha fazla yazmak istiyorum fakat aşkımıza nazar değecek diye korkuyorum..Rabbim birbirini seven herkese  bizimki gibi evlilik versin inşallah..
     Torunlarımızı da beraber sevmeyi  ve büyütmeyi nasip etsin.

5 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Maaşallah maaşallah. darısı başımıza.

neval dedi ki...

Amin arkadaşım :) nice beraber yıllarınız olsun enişteyle :)

mavii dedi ki...

bloguma ziyaretiniz için teşkkür edrim neşe hanım:)
allah mutlulugunu daim etsin tebrik ederim:)
http://mavisofra-buzdanhayaller.blogspot.com/

İkiz Annesi dedi ki...

41 kere maşallah.
Nice güzel,huzurlu ve sağlıklı yıllar beraber olursunuz inşallah..

Neşece herşey dedi ki...

Sevgili Tala inşallah canım bütün birbirini sevenlerin başına...

Nevalcim sağol canım..

mavii senin gibi becerikli hanımları beğenerek takipediyorum ayrıca sen de hoşgeldin bana..

İkiz Annesi inşallah arkadaşım güzel dileklerin için teşekkürler...