7 Şubat 2012 Salı

Bir güzellik yap

               Bir güzellik yap bugün kendine
Sadece sahip olduklarını düşün!Olamayanlar.....üzülsün senin olmadıklarına...Keşkeleri hiç 
düşünme!!SEN Mutlu ol seçimlerinle!  Bırak keşkeler üzülsün senin seçimlerine.....
 Her yeni günü senin günün  ilan et ve şımart kendini...olabildiğince!...
Bırak dünler üülsün seçilmediğine..Kalbinde daha da büyüt sevgisini sevdiklerinin
Bırak sevmediklerin üzülsün kalbinde yerleri yok diye.....(internetten alıntıdır)
Bugün okudum veçok beğendim  şu kısacık ömrümüzde hiç üzülmeye değme aslında  üzenleri de hiç kaale almayalım en azından bugünden sonra...
Okulların açılmasıyla birlikte ben de kursuma başladım.Sim sarma bohçamın bitmesine çok az kaldı..Sonra sırada başka işler var.Sünnet için bir de pike takımı işlemeyi düşünüyorum..Saat 3 oldu ben daha temizlik ve yemek yapacağım.Bugün burası çok soğuk..

Hiç yorum yok: