9 Şubat 2012 Perşembe

Bir yemeğin başka bir yemeğe dönüşümü...



          Eveeett bildiğiniz tavada börek başka birşey yok...Ama sırrı iç malzemesinde...Akşam  yemeğinde  fırında  tavuklu patates vardı...Patatesleri biraz fazla olmuş ve arttılar...Şimdi ben onları yarına saklasam az...Çöpe zaten atamam.. ben de yine dolapta bekleyen ve bir önceki sardığım böreklerden kalan üçgen yufklarım vardı veonlarla beraber bir tavada börek yapayım dedim iyi yapmışım ama değil mi?Sabah kahvaltısında  ısıtınca harika olacak...
            Yarın sabah kursumdan sonra  bir çarşı pazar işi var dolayısıyla eve geldiğimde de akşamyemeği haırlamak için zamanım olmayabilir.. ben de yarın ki yemeklerimi akşamdan yaptım soğuttum ve dolaba attım..
Böylece yarın rahat rahat alışverişimi yapabilirim...
  

Hiç yorum yok: