16 Eylül 2012 Pazar

Düzenli bir hayat.

Bolu Abant gölü
Çok yoğun geçen uzun bir tatilden sonra  nihayet okullar yarın açılıyor ve benim için de düzenli bir hayat başlıyor..

  Dün yıkanan okul giysileri bugün yarın için hazırlandı..Düğmeler  sağlamlaştırıldı,oğlumun pantolon paçaları bastırıldı..Ütülenecek giysiler ütülendi ve dolaplara yerleştirldi.Küçükler sabah 8 de başlayıp 15.30 da çıkacaklar.Oğlum da sabah 8.30  başlayıp akşam 16.30 çıkacak..Oğlumun okulu eve uzak dolayısıyla  öğlen yemeğini dışarda yiyecek..Aslında okul kantinin de yemek çıkıyormuş.Artık eve gelmeyecek.Ortaokul hemen yan binamız olduğu için  geliş gidiş ya da öğlen yemekleri sorun değildi.

 Ben de kısmet olursa yine makina nakışı kursuna gitmeyi düşünüyorum..Evde boş boş oturmak istemiyorum..Az da olsa birşeyler üretmek güzel..

Ben kalkıp yarım kalan temizliğimi bitireyim arkadaşlar..Görüşmek üzere hoşçakalııınnn...

Hiç yorum yok: